wtorek, 14 stycznia 2014

Miłe wiadomości:)

                   

Jak dodać własny projekt!Dodaj zdjęcie

Lista najlepszych projektów.


A
AMKategoria: 
Kategoria wiekowa: 
:)
0 lajków
Princess
0 lajków
Księżniczka :)
0 lajków
Wolontariuszka WOŚP
0 lajków
Sukienka ( znowuuuuuuu)
0 lajków
Robione w święta
0 lajków
Sven z Krainy Lodu
0 lajków
Wróżka
0 lajków
Fashionary 2
0 lajków
Fashionary 4
0 lajków
Projekt dla wszystkich użytkowników.
0 lajków
Królowa Śniegu
0 lajków
Talia Kart
0 lajków
Miju
0 lajków
Kratka
0 lajków
 1     2    3    4    5    6    7    8    9    10 

Mam dla was dobre wiadomości! Nie tyle dla was co dla mnie! Moja praca jest na pierwszej stronie zaraz za reniferem dampirki! To cud! Dziękuję wam! Dziękuję1
Dziękuję też za przemiłe komentarze pod moimi pracami! Dziękuję!!

A to Wasze prace które mnie zachwyciły:

Nimfa ;*

Cudowna jak zwykle praca dziewczyny o nicku maja2001!

Miju
Piękna, szczegóły są dopracowane. Jednym słowem IDEALNA!


Fashionary 3

Marzę o jednej z tech sukienek. Praca tak profesjonalna że aż mnie zatkało:)

Projekt dla wszystkich użytkowników.

Co tu dużo mówić? CUDO!

Sukienka ( znowuuuuuuu)
Oliwiawera2001 jak zwykle boski projekt!
Księżniczka :)

Mistrzyni Martine037. 

Robione w święta

Kolejna pm? Cudowna praca!
Wysłałabym na konek ale za późno ;(

Gdyby praca poszła na konkurs niewątpliwie Weronisiaa trzymała by teraz w ręku szkicownik make up:)
Księżniczka dla k@rolin@66
Bo bez dampirki się nie obejdzie!

Chcę pokazać też prace dziewczyny która świetnie rysuje i jest przeeeemiła!
SR Anulak224Kalendarz TOPModel 2014 - LutyNa konkurs LL Glamour
Na wyzwanie z wercia010418Couch Potato!

A co do cudownych projektów to są jeszcze przeCUDNE projekty Soni!!


Takie se
Ten piesek mnie rozwalił! Istne CUDO!!!
\Projekt na konkurs PaulinaxDDSylwestrowy makijaż dla Candy

Z dnia na dzień coraz więcej jest na tm projektantek mistrzyń! 

Gratuluję wam dziewczyny i zazdroszczę talentu!!!
Pozdrawiam
Anulak

1 komentarz: