czwartek, 23 stycznia 2014

WYWIAD I - mairim505

Hej! Postanowiłam przeprowadzić wywiady z projektantkami\które świetnie rysują. Nie nie z dampirką1310 nie nie z mają100, nie nie z Martine037!  użytkowniczki takie jak właśnie dampirka czy maja czy no cóż alexis72, martine037, każdy zna i na nie jednym z blogów pojawiły się wywiady z nimi:)
Ja wybrałam inne użytkowniczki które są trochę nie zauważane:

Dzisiaj wywiad z mairim505
Ale na początku jej wspaniałe prace:
Zwierzaki inspirująLL na konkurs ŚNIEŻYNKA Lilla LouCouch Potato!Na wyzwanie z Anulak224Konkurs Karnawałowy 2Koronkowe dziewczynyElegancka TalitaFunandcakeDla julia1


I wywiad:

1. Skąd twój nick? 
- To tył mojego imienia + moja ulubiona liczba 

2.Od ilu lat projektujesz? 
- Około 2 lat. 

3.Ile masz szkicowników? 
- 1 Lilla Lou oraz 7 Top Model 

4.Jakie? 
- Lilla Lou FASHION 
- TOPModel Desin sstudio 
- TOPModel FANTASY 
-TOPModel DANCE cz.1 
-TOPModel podstawowy 
-TOPModel podstawowy 
-TOPModel T-shirt 
-TOPModel kalendarz 2014 

5. Twoje hobby? 
-rysowanie, projetowanie oraz gra na gitarze Wink 

6.Ulubiony kolor? 
-błękitny, liliowy oraz wiśniowy 

7. Ulubione zwięrzę? 
-pies 

8. Ulubiona modelka? 
- nie mam 

9. Ile czasu zajmuje Ci zrobienie jednego projektu? 
- ok. od 2 do 4 godz. 

10. Jakimi kredkami malujesz? 
- LYRA, BIC oraz PROGRESSO 

11. Jakie są towje ulubione projektantki? 
- Na TOPModel: 

-krzywa.emo.lo 
-dampirka1310 
-maja2001 
-Agata designer 
-Anulak224 (czyli ty;P) 

12. 3 ulubione projekty? 
- nie mam 

13.Masz jakąś rade dla początkujących? 
- Nie martwcie się że na początku wam nie wychodzi. Z czasem to minie. Trzeba poprostu ćwiczyć,ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć :)

14. Co zmieniłabyś na stronie TOPMODEL? 
- Tlo :) Nie takie blado różowe...

 Dziękuję  za wywiad mairim505!



No to koniec! Niedługo wywiady z innymi cudownymi projektantkami!!

Pa♥ Pa♥

Anulak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz