niedziela, 26 stycznia 2014

Wywiad III - oliwia1234554321


Hej tu znowu ja!


I kolejna rewelacyjna projektantka 

oliwia1234554321
 

I jej rewelacyjne prace:
warkoczyk :)Pin-UpZe szkoły rysowania :pproszę o ocene i kemetarzocenisz? dasz koma? odwdziecze sie :3na płótnie Królowe ciemności  Styl manga


1. Skąd twój nick? 
.Kiedyś grałam w grę (msp) i tam tak się nazwałam, a później nadałam taką nazwę mojemu nickowi na TOPModel 
.2. Od ilu lat projektujesz?
projektuję od 3 lat 
3. Ile masz szkicowników? 
Mam 19 szkicowników (TOPmodel i Lillalou) 
4. Jakie? 
TOPModel: fantasy, 2 szkicowniki dance, 2 szkicowniki Glamour Special, kalendarz na 2013, 2 make-up, 2 Pocket, psy Lillalou: Pin-Up, Make-up, 2Fashion, Elegance 
5 Twoje hobby 
W wolnej chwili uwielbiam projektować i śpiewać praktycznie cały czas śpiewam niezależnie gdzie jestem. 
6. Ulubiony kolor 
Mam dwa ulubione kolory niebieski i zielony Smile 
7. Ulubione zwierzę.
Uwielbiam psy, moim zdaniem są to najlepsi przyjaciele człowieka. Mam jednego pieska który nazywa się Roczka jest ona suczką. Gdyby coś jej się stało to bym niebyła taka pogodna jak jestem. 
8. Ulubiona modelka?
 Moją ulubioną modelką jest Lexy 
9. Ile czasu zajmuje ci zrobienie jednego projektu? 
Robienie jednego projektu zajmuje mi dosyć długo. Jeżeli się naprawdę staram to zajmuje mi 3 godziny 
10. Jakimi kredkami malujesz? 
 Kredkami którymi rysuje to bambino i spectrum. 
11. Jakie są twoje ulubione projektantki 
Coco Chanel, Alexander McQueen, Ewa Minge
12. 3 ulubione projekty 
 Nie mam ulubionych projektów Smile 
13. Masz jakąś radę dla początkujących? 
Myślę, że ci co dopiero zaczynają projektować niech nie nie zniechęcają sie kiedy im nie wyjdzie, mi na początku też nie wychodziło. 
14 Co zmieniłabyś na stronie tm? 
Na stronie TOPModel bym nic nie zmieniała. Myślę , ze to fajna strona i nie wymaga poprawek 
Pozdrawiam
Anulak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz