niedziela, 12 stycznia 2014

Szkicowniki i te pe

Wczoraj był mój pierwszy post.
A dzisiaj drugi
i będzie on o 
szkicownikach
top model - dance
i
lilla lou- t-shirt


Zaczynamy

Top model dance
Zacznę od tego że dostałam go od babci bez okazji.
Zaczęłam w nim rysować nie dawno bo leżał w szafie i o nim zapomniałam.
Ogólnie jest ok ale wolę szkicownik top model fantasy, make up i podstawowe:)

Okładka - podoba mi się. Jest dopracowana i ogólnie ok.


Pierwsza strona - Bardzo podoba mi się miejsce na wpisanie imienia. kiedyś zgubiłam szkicownik na zielonej szkole i gdybym miała go podpisanego to by do mnie może wrócił:(



Naklejki- ja rzadko kiedy korzystam ale ogólnie w tym szkicowniku  naklejki są takie sobie. Według mnie powinno być więcej kolczyków, dodatków itp a nie spódniczek i bluzek:)





Przykładowe stylizacje VIDEO DANCE - jak zawsze dopracowane, pełne szczegółów.Najbardziej podoba mi się candy na drugiej przykładowej stylizacji:)


I mój projekt na tej pozie:) 
więcej projektów na tej pozie:





Przykładowe pozy Louise- pierwsza podoba mi się najbardziej:)


i moja praca na tej pozie:) (nie jest to cudo ale co tam)







Przykładowe pozy- Talita


I kolejna moja praca (baaardzo stara)

KONIEC SZKICOWNIKA TOP MODEL DANCE:)



Tera szkicownik lilla lou t-shirt


Okladka- ładna, pierwsza dziewczyna ma według mnie baardzo ładne włosy:)


Szkoła rysowania








Przykładowe pozy- podobają mi się, Koszulki chociażby tej ostatniej są dopracowane, pełne szczegółów:)



Ostatnie strony szkicownika


Moja praca w tym szkicowniku'


i kolejna moja praca 


i kolejna (wiem że smerf wyszedł dziwnie:)) 


koszulka którą zrobiłam z myślą o mojej małej kuzynce:)


I taka praca:) Też moja oczywiście




Niestety szkiców z tego szkicownika nie dam bo po wizycie moich kuzynek szkicownik jest zapełniony takimi rysunkami jak te dwa powyżej:(





I dwa szkicowniki razem:)

Mam nadzieję że niedługo opisze moje kolejne 2 szkicowniki:)

Pozdrawiam 
Anulak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz