poniedziałek, 27 stycznia 2014

Przerwa

Hej! Dzisiaj piszę ostatniego posta w tym.....
tygodniu.....
Ponieważ (wiem nie zaczyna się tak zdania) jadę gdzieś. Mam ferie więc chyba nic dziwnego co?
Nie zdążyłam dodać wszystkich wywiadów na bloga:(
Dodam je jak przyjadę:(

Ostatnio dampirka1310 wstawiła rewelacyjną szkołę rysowania
Oto moja praca wykonana z wskazówkami z tego tutourialu:)

I jak zwykle taka brzydula

Księżniczka z jednorożcem

A to praca dampirki:) C.U.D.O.!!

Nie wyszły za podobnie. Użyłam trochę innych kolorów a zresztą ja nie mam teakiego talentu jak dampirka1310.



Na stronie tm mdesigner wstawiała rewelacyjną pracę (jak zwykle)
Princess dla Ammie707 i Anulak224

Chciałabym rysować tak jak ona:)


Muszę kończyć:( Zaraz wstawię też tutourial na bloga lilla lou:)
Pozdrawiam
Anulak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz